Subject: Fwd: wysokość składki członkowskiej
From: Biuro <[email-masked]>
To: Biuletyn <[email-masked]>, Dominika Wojtczak <[email-masked]>, "Anna Cackowska [email-masked]" <[email-masked]>, "Justyna Spychalska [email-masked]" <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Feb 2026 12:27:57 +0100

str WWW i FB

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: 	wysokość składki członkowskiej
Data: 	Wed, 11 Feb 2026 15:39:48 +0100
Nadawca: 	[email-masked]
Adresat: 	[email-masked]

Szanowni Państwo

Przesyłam pismo Pani Danuty Adamek – Skarbnik NRPiP.

Pozdrawiam
*Marta Szcześniak*
Asystent ds. prawnych

Dział obsługi prawnej \ Dział Sekretarza

tel. 22 327 61 70 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>_

*Naczelna Izba Pielęgniarek i Położnych**
*ul. Pory 78 lok. 10, 02-757 Warszawa
T. 22 327 61 61 |www.nipip.pl <http://www.nipip.pl/>
F. 22 327 61 60 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>

________________________________________________________________________________________________
Niniejsza wiadomość wraz z ewentualnymi załącznikami zawiera poufną 
korespondencję. Jeżeli odbiorca tej wiadomości nie jest jej adresatem, 
informujemy, że otrzymali ją Państwo omyłkowo oraz że jej 
rozpowszechnianie lub kopiowanie jest zabronione. W przypadku omyłkowego 
otrzymania niniejszej wiadomości prosimy o niezwłoczne powiadomienie o 
tym nadawcy oraz o usunięcie otrzymanej wiadomości oraz ewentualnych 
załączników.
Numer REGON 010001339, numer NIP 526-10-32-094

*INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ NACZELNĄ IZBĘ 
PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH*

*1. Administrator danych*
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Naczelna Izba 
Pielęgniarek i Położnych z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Pory 78 lok. 
10, 02-757 Warszawa, NIP: 526-10-32-094 REGON: 010001339, tel. 
22-327-61-61 ("NIPiP").
*2. Cel przetwarzania danych i podstawy prawne*
Dane osobowe będą przetwarzane przez NIPiP w celu obsługi korespondencji 
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia, jeśli nie są już 
przetwarzane na innej podstawie.
*3. Przysługujące prawa*
W związku z przetwarzaniem przez NIPiP Pani/Pana danych osobowych, 
przysługuje Pani/Panu, na zasadach i w przypadkach określonych w 
Rozporządzeniu prawo do dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, 
usunięcia (prawo do bycia zapomnianym) lub ograniczenia przetwarzania 
lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do 
przenoszenia danych, cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na 
zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody 
przed jej cofnięciem oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu 
Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych 
osobowych narusza przepisy rozporządzenia.

Bardziej szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych 
znajdą Państwo na stronie internetowej NIPiP w zakładce "RODO 
<http://nipip.pl/polityka-ochrony-prywatnosci/>".